Administrare personal

  • Intocmirea documentelor privind incheierea si declararea in REVISAL a contractelor individuale de munca;
  • Verificarea dosarului de personal, a documentelor, actelor si declaratiilor necesare la dosar;
  • Intocmirea documentelor ce produc modificari ale contractului individual de munca precum acte aditionale de modificare a functiei, salariului negociat, normei de lucru, decizii de suspendare a contractului individual de munca, decizii de incetarea a contractului individual de munca, declararea acestora in REVISAL;
  • Intocmirea adeverintelor de vechime si care privesc stagiul de cotizare la CASS pentru salariatii care au incetat activitatea;
  • Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
  • Intocmirea oricaror rapoarte de personal solicitate de client;
  • Acordam suport legislativ pentru orice problema aparuta in domeniul relatiilor de munca;
  • Asiguram delpasarea la sediul clientului periodic si de fiecare data cand situatia impune acest lucru.
  • Acordam suport in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii.