Efectuarea plăților către furnizorii de utilități și prestatorii de servicii a facturilor aferente asociației în termenul scadent;
Menținerea relațiilor cu furnizorii de utilități și prestatorii de servicii;
Întocmirea și păstrarea evidențelor contabile ale asociației de proprietari, informatic, conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 3103/2017 referitoare la Reglementările contabile privind organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop patrimonial;
Întocmirea și depunerea semestrial a Situației elementelor de activ și pasiv ale asociației la Primăria de sector, conform Legii nr. 196/2018;
Întocmirea și gestionarea contractelor privind raporturile de munca în baza hotărârii asociației de proprietari;
Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale necesare la Administrația financiară de care aparține beneficiarul ;
Plata impozitului și contribuțiilor datorate de asociația de proprietari pentru remunerațiile personalului angajat;
Asigurarea semnăturii digitale pentru raportarea on-line a declarațiilor fiscale;
Accesul proprietarilor, în baza adreselor de e-mail, la o platformă online – e-bloc.ro;
Calcularea și încasarea penalizărilor conform Legii 196/2018;